Sag vad ar det for dag?

Sag vad ar det for dag? Ar det en vanlig dag? Nej det ar ingen vanlig dag for det ar Tessis 20-ars dag, HURRA HURRA HURRA!



Grattis du alskade Tessi pa din stora dag! Onskar sa innerligt att din dag blir toppen, tvivlar pa annat... ;) Haha.
Ar superduper ledsen att jag inte kan gora dig sallskap, men inga tarar spillda det finns ju massor av ar kvar.

Kanske ska dra lite story bakom, sa folk forstar vem som fyller ar?!
Hmm... jag har en foraning att de kommer bli invecklat, men jag forsoker.

Nar jag var liten (for nagra ar sedan) sa hade min faster sin frisosalong i varat gamla garage (mitt forra rum for som kanner mig) och alla mojliga manniskor rorde sig dar nere, superspannande. Sa jag holl mig ganska ofta dar nere for att leka med alla barn som kom dit. Familjen Lundgren (?) var stammisar (?) och det blev automatiskt att jag och Tessi lekte varje gang det var dags att fina till frisyren. Lisa (min faster) flyttade sin harsalong och jag tog over hennes rum. Med Lisa flyttade aven familjen Lundgren och dar var det slut med det, men sa har jag en annan valdigt go van, Patricia som fick for sig att bjuda med mig pa lite hit och dit, och vips sa stod Tessi dar! Efter lite pinsamheter utan att riktigt kanna igen henne eller inte riktigt kunna placera henne sa gjorde en kvall pa Magget det hela lattare, och nu kanner jag att jag inte riktigt vet vad jag skulle gora utan henne, (eller varken Madde eller Patricia heller). Tank sa liten Varlden (Lapplands-Vasby) kan vara... Men jag ar sa oooootroligt lycklig for all incest vi har i Vasby. ;) Haha. !
Grattis igen gumman, hoppas din dag fylls med gladje! :)

                                                                               

Skal min kara vanner ! :)

Kommentarer
Postat av: madde

Haha denna story kände inte jag till! :D

vad är oddsen lix? haha :D



De är vi fyra mot alla.. en massa kärlek! <3<3

2009-01-17 @ 18:00:54
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0