Dagarna rinner ivag

Kanske inte bokstavligt da vi faktiskt har lite finvader ocksa. ;) Men igar regnade det lite sa jag och Patricia bestamde oss for att dra pa museum, det blev naturhistoriska riksmuseumet har i DC, grymt ! Sen blev det ett besok pa Hard Rock for att sedan aka hem och gora lite paj och kaka. Kvallen spenderades med gamla youtube klipp och lite vin. :)

Idag skiner solen igen, och idag ar an inga planer gjorda !

Antligen fick jag tag i allt med flyget hem och jag har nu skickat ivag 3 datum till Cultural Care, sa nu ar det upp till de att hitta ett flyg till mig i mitten av november. :) Konstig kansla att fa sitt flyg bokat sa har langt innan, men nu ar de pa g gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0