Rapport fran mig !

Hej alla ! :)

Jag har varit borta i 3 veckor och haft en underbar resa, runt i Californinen, Utah, Arizona och Nevada. Som mamma skrivit har jag sett och upptackt massor !! Jag har varit i LA, Hollywood, Malibu, San Diego, San Fransisco, Santa Cruz, Grand Canyon, och da har jag bara listat de stora staderna... svart att beskriva allt jag gjort. Men iaf jag tog ett tidigare flyg hem i lordags kvall for att anlanda i DC tidigt sondag morgon dar jag motte upp tjejerna hemma i  mitt hus. :) Christin firade sin 20ars dag... vi hade supertrevligt, och igar gav vi oss ivag med Christins familj pa roadtrip fran DC upp till Niagarfallen, annu en drom som ska uppfyllas ! Helt otroligt. Vi har akt in i Pennsylvania och idag har vi strosat runt hos Amishfolket och spelat lite minigolf, trott eller ej men jag delade forsta platsen med bror Fredrik.

Nu har vi checkat in pa ett nytt holiday inn och sitter och vantar pa familjen Borjesson-Tysnes.

Min familj ar i Thailand och vardfamiljen ar i Sverige, och det ar endast 10 dagar kvar till underbara Patricia landar i DC !


nu ska vi rora pa oss, tack for mig, och tack till Christin med familj ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0