Uppdateringsdax

Sa var det dags att uppdatera bloggen, antligen, jag sa namligen att jag inte ska uppdatera forens jag fatt en kommentar och vips sa dok det upp en. :)

Jag har nu sett Niagarafallen och NY, helt underbart som sagt. Tillbaka i Virginia ar jag, och jag kanner mig hemma. :)
Taco middag, och sen blev det sangen, det var vad som stod pa schemat igar.
Idag blev det lite tysons och sedan en tur till Potomac for att visa upp de stora husen! :) startade igang den lilla bilen sa den inte behovde sta dod sa lange...
Till kvallen blev det potatisgratang, kott och, bea sas, underbart ! :) Jag blev lite upprord sa de fick bli ett glas vin till middagen, kanske blir fler, vem vet... ;)

Saknar min alskade Christin nu nar jag sitter har, inte alls okej att vara sa langt ifran henne. Men jag har lovat att sta ut och klara detta tills november, sa vi kan ses i Sverige, och sedan dra till Thailand tillsammans.

Saknar aven min familj dar hemma, underbart att fa prata med mamma idag ! Och lillebror och pappa ! Saknar er massor.

Patricia flyger in pa fredag och da blir mitt liv lite lattare ! :)
Tack gumman for att du kommer, det betyder sa jattemycket ! <3

Nu ska jag kolla till poolen igen och sedan ska jag halla koll pa huset, take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0