4 dagar kvar

Mandagen ar slut for jobbtiden, nu ska jag uppdatera mig sjalv med packning ar planen, istallet blev det lite bloggande.
Dagen har som vanligt bara rusat forbi, besok av Julia och Christin under dagen och bad i poolen.

Mina dagar gar nagot sa otroligt fort och pa lordag ar det dags att ge sig ut och forsoka vingarna, denna gang pa helt egen hand. Ingen som reser med mig, eller nagon som moter upp mig pa nagon flygplats och berattar vart jag ska ta vagen... sant far jag klara av sjalv. Men det ska nog ga bra, jag ska forsoka rakna ut i detalj vart jag ar for varje dag sa ni kan folja min resa genom att titta pa en karta eller liknande ;) For jag vet inte hur tillgangen till dator kommer vara. Eventuellt tankte jag lamna ut uppgifterna om bloggen till mor (eller nagon annan hemma) som kan uppdatera at mig, sa ni andra ocksa kan veta vad jag har for mig.

Och medans jag sitter och gottar mig at semester sitter stackars Christin i en rematch och har sista datum den 2 juli tror jag det var... som tur va sa Gunilla att hon fick stanna har om de skiter sig totalt. Hoppas innerligt att nar jag kommer tillbaka till DC den 13 juli att du fortfarande ar kvar... !

nu far det nog bli lite packning, for att verkligen se till att fa med det viktiga. Senare tysons for att kopa ett par flippisar, alska ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0