bloggas som aldrig forr

Inte har ni sett mig uppdatera sa manga ganger pa en vecka, huh? ;)

Oj ar min kansla idag, (hitills iaf), jag fick mitt paket idag av min underbara mor dar hemma fran ett regnigt Vasby.
I paketet lag mycket riktigt min svenska flagga som ska styla min ryggsack i 3 veckor sa alla ser att denna otroligt snygga blondin verkligen ar svensk. ;) Haha, sen lag mycket riktigt Patrick 1,5 dar som jag sa gott gissade pa, sa Christin nu blire filmkvall ! Men det som nog blev "ojet" var Harry Ohmans sjalvbiografi. Han har jobbat mycket for pappa pa sistone och jag har anda traffat han en del ganger nu, men jag har nog aldrig riktigt forstatt hur hans bakgrund ser ut.
Men nar jag oppnar boken sa har han signerat och jag kanner redan dar att boken verkligen ar nagot utover det vanliga, sa jag borjar lasa boken pa en gang... sen kunde jag inte lagga ifran mig den. Nu har jag last och last, och inte trodde jag boken skulle vara sa kanslomassigt fylld for en san som mig? Det ar en otrolig kansla att lasa om manniskor som ar uppvaxta och bor i samma omrade som en sjalv. Jag ska lasa ut boken sa fort de gar, och jag ska nog erkanna att de kommer kannas konstigt att traffa mannen efter att ha last om han... Men Harry, om du laser detta (vet ej om du kanske fatt bloggen av mor och far) sa ska du veta att du fick mig att oppna ogonen och se allt fran en helt annat sida, sa jag kommer hem i november med 1000 fragor ! :) Tack !


Nu har packningen iaf tagit fart ordentligt och jag kanner att jag pa vag till ett av alla aventyr har pa vagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0