cuz you don't know me

Usch sa allt blev annorlunda helt plotsligt... Livet vande pa en femoring igen.

Julia ser det hela som en Robinson tavling dar Vilde aker hem, Matthew (hennes date) aker hem om 3 veckor, jag aker till on som de tavlande inte kanner till for att sedan atervanda om 3 veckor, och Christin hanger lost. Det hela kanns som ett spel faktiskt. Just nu hanger Christin lost i sin rematch, jag och Gunilla gor allt vi kan for att hitta nagon som passar !
Men anda, den 2 Juli kan vara damens sista dag i USA och vart befinner jag mig da? Jadu fraga den som vet... nagonstans pa andra sidan USA... Det kanns genast himla dumt. Nu ska vi inte vara negativa, fast som sagt risken finns... sa det ar mycket som ska hinnas med dessa dagar innan lordag utifall att, vad kan jag tyvarr inte ga in pa, men pengar ska brannas. ;) Haha.

For ovrigt borjar min packning nog ta lite fart, jag tror jag fatt fram allting pa skrivbordet nu ska det bara ner i vaskan, suck. DOCK... mitt favorit vita linne ar det jager pa, och det gar INTE bort... Nagon som kanner sig lite skyldig dar kanske? :(


Nu blir det nog lite uppdatering i packningen igen, innan jag ska ge mig pa lite traning och sen en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0