Freeeeedag ! :)

Ah, antligen denna dag, denna fredag som jag sa lange vantat pa ! :) En otrolig kansla.
Klockan ar halv 9 pa morgonen och jag borjar jobba om en halvtimme. Nar jag har slutat ska det stadas och fixas for fullt pa rummet och sen ska nog min resa borja redan ikvall... jag hoppas pa att bli upphamtad av Christin for att sedan spendera natten dar sa hon imorgon kan skjutsa mig till flygplatsen. :) For imorgon ar det dags, min tid 4.30 gar planet och for er 22.30, sa tank pa mig och hall alla tummar ni kan for nu ger jag mig ut for att testa mina vingar, och jag vet inte hur datakommnukationen funkar, sa vi far se nar de blir en uppdatering helt enkelt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0