ojoj

Vet inte om det har framkommit, men jag har redan fatt papper som jag ska fylla i nar jag vill aka hem.Kanns lite skumt det ar anda 5/6 manader kvar... men det ar val bra att vara ute i tid antar jag. Tyvarr kommer ni inte fa veta nar jag kommer hem riktigt annu. ;)

Fredag, skont. Slutat for dagen, nu har jag aven packat min vaska for att forst aka ivag och sitta barnvakt ar norrmannen, och sedan dra till Christin och spendera natten dar. Sa jag imorgon vid 9 kan vacka upp kvinnnan, hahah.
Da ska vi minsann gora oss iordning, hamta upp Julia och dra ner till Sverigehuset ! :) T-shirts och finvader ar vad vi behover.

Madde; Aah lange sen vi pratade, kanns som om vi gar om varandra pa msn? Men, snart kan du borja rakna ner min hemkomst. Rakna den 18 november, det ar den sista dagen jag far vara i landet, sa kan du alltid hoppas att jag kommer tidigare. Haha.

Becca; Saknar dig massor ! :( Usch, verkar som om de ar skit for dig just nu, men du ska veta att sa fort jag kommer hem ska jag styra upp lite playdates med dig ! :) Vi har mycket att ta igen... haha, love u babe ! <3

Mia; lycka till pa brollopet imorgon, hoppas facet hanger med. "For ni ska faktiskt ut imorrn, ditt lilla fejs och du ! " :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0