Sista inlagget innan resan. :)

Klockan slog precis 6.46 pm hos mig, hemma hos er ar klockan kvart over tolv och jag antar att ni festar som aldrig bast just nu. :)
Underbara Patricia skrev till mig denna midsommar, underbart att fa prata med dig vannen, och tack for all hjalp med packningen, haha. ;) vi ses om laaaaanga 5 veckor. Love you babe ! <3

Nu har jag som sagt packat klart, tror jag... herre gud. Det kanns som om det inte kommer ga att checka in detta, en sovsack som hanger utanfor vaskan, jo det ar meningen men fan inte pa detta vis, men det gar inte att losa pa annat satt, Patricia du sag hur jag kampade?

Usch, nu borjar jag bli lite nervos faktisk, inte for resan i sig, men typ vad hander om vaska inte gar att checka in?
Om jag kommer till fel flygplats, om dar inte finns nagon taxi som kan ta mig till ratt hostel? om jag kommer fram och ingen kan hjalpa mig? Asch, jag klarar mig nog ! :) Jag har pengar och ett pass ! Det klarar jag mig bra pa.

Nu sitter jag och vantar pa Christin som ska hamta upp mig for att sedan dra en sista utgang i DC ikvall. Kanske den sista jag och Christin gor tillsammans, man vet aldrig. Men vi ska halla god min och tanka framat.

Nu ska jag ga upp och umgas med min xtra familj innan det ar dags att bege sig. Patricia kom pa den underbara iden att ni faktiskt kan ringa mig pa min amerikanska mobil ! +1 202 812 6760 sa om ni kanner att ni behover hora min underbara rost under dessa tre veckor, sla en pling vettja ! ;)

Glad midsommar alla dar hemma !

Kommentarer
Postat av: Mor

Älskade Malin jag önskar dig lycka till. Jag vet och tror att du kommer ha en underbar tid med många upplevelser under dessa tre veckor du har framför dig. Kommer tänka på dig och följa dig på kartan varje dag. Jag är med dig.Det vet du.

Älskar dig till tusen o tusen.

Kram "lilla mamma"

2009-06-20 @ 01:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0