1 och en halv arbetsdag kvar ! :)

Sen ar det helg igen, herre gud... Gar tiden lika fort for er dar hemma?
har gar tiden undan, mycket att gora, mycket att tanka pa och planera. Men jag tror det loser sig. :)
Idag gick bada barnen till skolan, jag kom hem stadade lite med barnens leksaker och tvattade mitt badrum.

Imorgon kommer familjen hem till Sverige igen, och jag hoppas innerligt att fa hora nagot ifran de. Ni har varit riktigt daliga pa att hora av er, fy pa er! Jag har ju sa mycket att beratta! Och jag vill hora allt om eran resa?!

Nu ska jag nog tillbaka till verkligheten, barnen ska hamtas upp om 2 timmar, da blir det nog lite lek ute, kanske en svang till parken. Sen blir det middag och sen ska jag ivag till Christin, far se om det blir shopping eller ut och promenera? Aterstar att se. :)

Kommentarer
Postat av: Ernst Kirchsteiger

kolla med henne typ.. skriv att min vän har problem med sin familj osv se om hon vet nån familj som är i behov.. jag ska prata med min LCC nu i helgen så. om dom inte vill betala så vill jag komma nån stans i närheten av mina brudar från arlanda gänget :D <3

2009-03-05 @ 21:09:27
URL: http://emiljosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0