Dalig uppdatering pga dalig dator...

Ja min dator har bestammt sig for att sluta funka lite sa de har inte blivit nagon uppdatering...

Helgen var underbar, tack alla som fanns dar och gjorde den toppen! :) Mathilda kom ner igen !

Nu har varen verkligen kommit hit, det ar varmt och soligt. Och Cherry Blossom ar i full gang, paraden ar pa lordag och vi ska in ! :)

Nu har min underbara Patricia bokat sin resa hit i sommar, och jag ska gora allt jag kan for att gora den den basta veckan hitills ! :D Miss you sooo much! <3

Mamma och pappa befinner sig fortfarande i Thailand, hmm undra hur det gar... Ska bli roligt att prata med de nasta helg, och se hur huset och omradet verkar. Jag och Christin har bestamt att sa fort de kommer hem och sager att de kopt huset, ska vi boka flygbiljetter ner i borjan pa nasta ar, nagon fler...? ;)

Niklas W, jag har tyvarr redan bokat min resa, och det ar enda tiden jag kan resa... tyvarr. Sa det ar om du kan skjuta upp din resa lite tills i mitten av Juli istallet. Vad ska du ner hit och gora foresten? Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0