Helgen som gick...

Fredagen gick otroligt fort, vi lekte med allt mojligt sa nar klockan slog 5 borjade helgen.

Jag hamtade upp Eva vid 8, vi sminkade oss, kladde pa oss och fixade. Sen tog vi bilen till Christin, gjorde oss iordning och gick ner till Old Glory. Vi tog en drink, pratade och motte upp killarna. Planen for kvallen var att dra ut med tjejerna, istallet drog Eva med de, sa jag och Christin drog med killarna till Third, vi hade jattetrevligt. Julia motte upp oss och vi bestamde oss for att dra hem till Eric for lite beerpong. Sagt och gjort, jag och Christin gick genom hela downtown for att komma till metron, killarna i slaptag, haha.

Vi kom dit, spelade lite beerpong och sen tittade vi pa Batman.


Vid 10 vaknade vi upp da vi stallt klockan, inte manga timmars somn inte. Men det gick bra, Farit (?) korde oss till metron och vi tog den langa vagen hem. Metron och sen gick vi genom hela Georgetown igen, kom hem till slut. Vi hamtade upp tjejerna och sen hem till mig, at lite lunch och sen drog tjejerna hem. Jag och Christin hamtade upp lite ballonger till kalaset och sen hamtade vi Claire. Hem fixa huset till kalaset, och sen borjade vi vid 8 igen nar flickorna kom. Det bjods pa pizza, lask och godis. Fullt upp fram till 10. Sen slutade vi, tog lite vin och borjade varan promenad ner till Third. Ballonger och alkohol, kul. Konstig kvall, men det loste sig. Val hemma hos Christin somnade vi bada fort och vaknade inte forens sent idag... herre gud.

At frukost, tittade lite pa en film och sen hamtade vi Claire for att skjussa henne till ett annat kalas. Vi passade pa att aka till IKEA, kottbullar och godis. :)

Kvallen har spenderats hemma vid datorn med Greys !


Nu ska jag soova ! Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0