Helgen :)

Fredag 6/3


Barnen lediga, Linnea akte till doktorn vid 10 for att titta upp varfor hon inte kan ha trosor pa sig... suck. Jag fick ett mindre helvete med Thomas som vagrade leka med mig, till slut kom de hem, vi gick ut och tog med oss lite snack. Var ute precis hela eftermiddagen, vid 2 dok Linneas playdate upp och vi alla lekte for fullt ute pa framsidan. J Jag slutade runt 5, Christin kom forbi och vi gjorde oss klara for att hamta upp Claire pa gymnastiken, och sen hem till Christin. Gora oss iordning och sen ta en promenad till Georgetown for att mota upp Louisa och Julia. Vi tar oss till Third Edition, kommer in och jag far antligen en; Rosa Pantern. ;) sakert 5 manader sen! Herre gud! Kvallen var lugn, vi gick till Jonny Rocket, umgicks lite, och sen akte vi hem till Christin och sov, alla tre i samma sang... herre gud sa trangt.


Lordag 7/3


Vaknar vid 9, de andra sover. Gar upp, gar pa toa och sen vaknar de andra. J Vi gor oss iordning och sen lamnar vi av Louisa, for att jag och Christin sedan ska dra till ett nytt kopcentrum nara Claires gymnastik. Christin skulle namligen hamta upp henne dar vid 3.30. Vi shoppade lite och gick runt och strosade, tog oss till gymnastiken och val dar sager hon att hon vill stanne en timme till. Sa vi aker hem, mor hennes far plocka upp henne. Hemma hos Christin sitter vi och kollar runt lite, innan vi beger oss hem till mig, byter om lite och sen cabbar vi oss genom McLean! Underbart sager jag bara! Haha, helt underbart. Sen tog vi oss hem till mig igen for att nu sitta har vid varsin dator och inte riktigt veta vad vi vill gora... kvallen aterstar ! J


Sondag 8/3


Vaknar 9.30, staller fram klockan en timme och sen skypar jag med mamma, sa mysigt att bara prata av sig. Fixar med bilder och bara sittter, gar upp ater frukost, och pratar lite med Mia pa datorn, sen hamtar jag upp Louisa, hem till Christin for att sen hamta upp Julia. Vi gick runt i Georgetown, varmt som satan dock ingen sol. Vi gick o gick, till slut satte vi oss pa Unos for lite lunch middag, gick sen till cvs och sen tillbaka till bilen. Jag och Christin akte hem till mig for att skriva lite pa uppsatsen och bara prata, sen motte vi upp de andra igen for att ga pa bio, samma som igar. Haha, underbart kul! Sen tog jag mig hem, och nu har jag statt och pratat med Gunilla i garaget om allt mellan himmel och jord. J Mysigt, tycker jag. Imorgon ar det mandag, hoppas vadret haller i sig for varme ar precis vad jag behover!


Kommentarer
Postat av: Madde

Ååh älskade Malin!

Har du det bra?

Fick ditt brev från Patte i Lördags.

Kul o få brev som omväxling, det uppskattas ska du veta.

Puss & Kram!

2009-03-11 @ 06:21:31
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0