Nervositet...

Idag kande jag att det ar dags att ta itu med min 13 manad, da jag tar ut den redan i Juni/Juli istallet for November.
Sa jag har nu bokat min tour! :) 3 veckor runt i Californien. Men det ar da det anda jag fixat... haha.
Sa nu maste jag
1, boka flyg fram och tillbaka
2, se till att jag far sova hos Jessica nar jag kommer tillbaka till SF
3, hitta en sovsack...
4, hitta en bra vaska att resa med
5, forsoka inse att jag inte kan ta med allting....
6, spara annu mera pengar sa jag kan skamma bort mig sjalv under de 3 veckorna
7, borja rakna ner! :)

Kommentarer
Postat av: Niklas W

Hallå däröver...

Jag hörde av din mamma för några månader sen att du var i USA. Jag har läst lite av din blogg men det var ett tag sen nu... (sviktande minne och tentaperioden) Innan du börjar smida planer så kan iv väl höras för jag hade nämligen tänkt åka till Washington i slutet av juni...



MVH// Wirre

2009-03-25 @ 01:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0