Tisdag

Fullt upp igen, frukost, ut, in, lunch, skola, Thomas somnar pa vagen, nej! Men det gick bra.
Hem dammsuga overvaningen + gora kottfarsas igen... dammsuga lite pa nedervaningen och nu sitter jag har.

Listan att gora ar laaang, jag vill sa mycket. Men jag vet inte nar och hur. Mamma du maste verkligen komma hem nu sa kan jag svar? Jag vill till California och Hawaii lixom, Californien kan jag aka sjalv till (om nu inte Christin loser det, eller nagon fran Sverige tar sig dit...? ) Hawaii vill jag (eller maste jag till) ska bara hitta min partner! :)
Sen har jag nagra extra veckor har hemma i Washington, far se om nagon tar sig hit pa besok?
Men det ar inte latt att boka resor har alltsa... herre gud. Men jag ska ge det ett forsok till ikvall, sen ger jag upp nagra dagar till, men det borjar bli brattom, Juli narmar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0