Forst...

Visst mamma, jag har for javla kul och nasta mote star nog Obama for ! :)

Fatt lite klagomal att de inte finns info om fredagen... haha. Det finns en del anledningar till att vi inte tar upp den, eller hur tjejer? ;) Haha, nej da. Underbar kvall, med bira och bars, sjongsang och dans, hyllningar i massor, och bride 2 be...
Nagra bilder ligger visst redan uppe pa fejjan, och om jag inte misstar mig sa kommer snart Christin att lagga upp nagra...
Lordagen var en bra dag, donken till frukost,lunch, och sen slappar dag,  kvallen spenderades i en skog dar varan forfest holls. Sen en taxi till third igen, dar vi partade pa igen, haha. Nej da, de var lugnt. Christin var trott sa jag och Julia holl stallningarna och hade otroligt kul vid 3 nar alla fyllon skulle hem, danskar, svenskar, amerikanare och gud vet vad. Otroligt kul.

Sondagen blev en otrolig segdag, i stortsett bara bion som var nagon som hande... :)

Sa nu har ni uppdatering over helgen. Och igar vann CAPS ! :) Otroligt skont att Ovechkin finns ibland, aven om han inte ar min favorit. 3 av 4 mal satte han i kassen! :) Imorgon ar det match igen, dock jobbar jag sa livetv far nog sta pa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0