Helgens bravader

Fredagen var lugn, Christin, jag och Erica satt hemma hos mig och tittade på film.
Lördagen vaknar jag upp med en tennisboll på halsen och mår åt helvete, men det hindrar mig inte att dra med Erica på en hockeyträning och titta på de otroligt snygga Caps spelarna. ;) haha. Sen drog vi till Sverigehuset för att titta på en liten utställning, sen tog jag mig faktiskt i skinnet och tog mig till en doktor, eller rättare sagt till sjukhuset emergency. :) Där jag fick sätta på mig en otrolig snygg mask, sen fick jag sitta där och göra lite tester hit och dit. Efter 4 timmar fick jag åka hem med ett recept på stereoider (?) dock var det bara ett virus... herre gud. Jag trodde jag skulle skjuta någon ! Men men, istället drog vi för att köpa lite smirnoff till kvällen. Hem till mig göra oss iordning, hem till Christin titta på match och göra oss iordning. Sen drog vi en förfest i dungen och taxi till Third. Kvällen var najs ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0