Im back !

Nu ar jag pa topp igen, ingen sjukdom som spokar och det ar helg ! :)

Ikvall har lillebror fekke hemma i brage, attans att jag inte kan vara med. :( Men ha det sa javla trevligt utan mig da. ;)

Min dag ser nog helt okej ut anda, vi ska ivag for att klippa Thomas, Linnea ska till doktorn for sina 5 ars sprutor, och sen ska vi leka, till middag blir det nog potatisgratang, bea och kott! :) mums.
Kvallen blir lugn, har lovat att halla koll pa Mathilda och Christin istallet, ;) Haha. Ni kommer angra er brudar, filmkameran ska med... haha. !

Nu ska jag upp och ata lite frukost och borja min dag

Kommentarer
Postat av: erica

livet som aupair utan loning varje vecka hade inte sett bra ut kan jag lova ... hade varit sjujavla pank :) ha det sa kul ikvall sa ses vi imorgon .. call u

2009-05-15 @ 20:03:29
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0