Ny vecka

Oj sa fort allting gar, pa onsdag ar det 7 manader sen jag satte mig pa planet. Shit, det gar fort...

Helgens bravader far det bloggas om nar jag kommer hem, da jag satt och skrev ner allt men denna dumma sida gav upp sa det far tas vid ett annat tillfalle... :)

just nu sitter jag hos norrmannen och jobbar lite igen, skont att fa extrapengar, och aven att vara till nytta. :)

Pa onsdag ar det som sagt 7 manader, otroligt att se hur man forandras och beter sig. Vilka man saknar, och vilka man faktiskt skiter i totalt, (eller var det sa att de skiter i mig?), min alskade syster, vet att du laser bloggen om inte bara en gang om dagen, det ar sa otroligt mycket kanslor som finns inom mig nar jag tanker pa dig. Inte trodde jag detta om mig sjalv, inte for att vara taskig sa, men jag trodde inte jag skulle sakna dig sa specifikt mycket ! Vi har otroligt mycket att ta igen nar jag kommer hem !! De blir inge lagenhetsflytt istallet flyttar jag till er !
Patricia, ater igen, dig saknar jag sa jag inte klarar det mycket langre... tur for dig att du kommer i sommar alltsa. Att vi skulle ha sa mycket att prata om, och sa mycket att se fram emot nu precis nar jag aker, typiskt. Vi har ocksa en del att ta igen nar jag kommer hem kanner jag. Varje gang jag oppnar mappen med bilder fran sista veckan hemma dyker varan sista magget kvall upp. Nar vi borjade kvallen med ost och kex, vitt vin och dunderbra musik, hur vi hittade en sparkcykel vi tog oss ner pa och sen bara rojde och hade hur kul som helst. Min sista maggetkvall pa over ett ar ! Otrolig, men sant.
Sen alla bilder fran avskedsfesten, haha. De behover inte riktigt disskuteras, vet att ni dar hemma fortfarande inte fatt bilderna, eller knappt sett de. Men de finns en anledning till de ;) haha.
Nej usch, Patricia jag saknar dig !

Ibland blir det sana har inlagg, for man inser hur mycket man saknar folk, och man inser hur langt bort man ar.
Egentligen skulle jag nog borjat blivit nervos vid detta laget, for min semesterresa till Sverige. Jag angrar inte att jag inte aker hem i sommar, de finns sa lite tid har och sa mycket att se. Istallet blir det CA 3 veckor, forhoppningsvis Niagarafallen en vecka, och sen den underbara tiden med Patricia, efter det vet jag inte riktigt hur det ser ut... men det aterstar att se. De blir nog sa att jag och Brucan ligger i poolen med varsin luftmadrass och en corona ;)

For att sedan aterga till detta kanslofyllda, vill jag tacka den underbara personen Christin Borjesson Tysnes. Du gor min USA vistelse helt messed up, och jag gor sa otroligt mycket galet, saker jag aldrig skulle tanka pa, men vad gor man inte for en kompis med 1,87 i IQ? Jag menar alla ideer ar ju faktiskt inte dina, och utan mig skulle det aldrig ga att genomfora. Att man blir hamtat mellan 35 och O en sondagmorgon klockan 5, DET ar det minsann inte alla som skulle gora, men inte heller sitta pa en toalett hela kvallen och sjunga svenska sanger om hur man oppnar en dorr, sa jag tror faktiskt vi kompletterar varandra ganska sa bra.
Julia, Erica och Mathilda, ni ar faktiskt ocksa guld varda. ;) Bara for att jag inte kommer med karleksforklaring till er betyder nog bara att ni helt enkelt inte hamtat upp mig mellan just 35 och O en sondagsmorgon. ;) Haha.

Kommentarer
Postat av: erica

haha .. jag lovar att jag ska plocka upp dig någon random stans någon gång :) även om det kommer ta tid :D

2009-05-19 @ 04:09:23
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: syster yster

Ombyggnaden är klar när du kommer så då finns ett rum till dig=) annars får du sova mellan mig och P=) hihi

love u. hörs sen

puss och kram

2009-05-19 @ 08:06:54
Postat av: christin

HAHAAHAH så jävla underbart :D du vet att ja skulle hämta dig när som helst vart som helst :D Du är bäst gumman.. gör min resa till den bästa :D vänta bara tills thailand :D

2009-05-19 @ 14:27:20
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0