Puss sjukan

Sa otroligt typiskt att jag ska fa den? Ett skamt? jaa ma sa vara... men jag har iaf dragit pa mig puss sjukan (kortelfeber, mono, kalla den vad du vill) inte okej. Feber och konstant trotthet... dessutom svullna mandlar sa det star harliga till !
Men jag klarar mig antar jag. :) Da det ar ett virus finns de ingen medicin heller. Sa dricka mycket (doktorn sa inte vilken alkoholhalt sa jag antar att vin funkar?), vila mycket (ja tack, jag tar sa mycket jag kan !) och motrin (nej tack, jag har halstabletter). Fick ju ett par tabletter av lakaren jag var hos sist, men de var narkotikaklassat sa de vagar jag inte ens hamta ut...

Igar var det hockey, CAPS vann pa overtid ! Sa nu jalvar ! Helt otroligt, annu en match 7 vantar och jag ska gora allt jag kan for att fa ga med Bruce och hans arbetskamrater. ;) haha.
Idag ar de jobb som vanligt mellan 9 och 5, sen ska jag forsoka ta mig bort till tysons med Christin som ar pa field trip. Kul ! ;) haha.

Nu ska jag fortsatta med mina sysslor. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0