Valborg

Torsdag, playdate, grinig Thomas, inte jættekul.
Men det gick bra till slut, vi lekte och fixade chokladbollar tills imorgon.
Medan de var i skolan torkade jag golv, vek tvætten och lagade mat. Mamma ær du inte stolt øver mig?

Sen hæmtade jag upp de och fick helt pløtsligt 4 barn, men de gjorde inte så mycket. Jag fick mycket gjort, och då menar jag træning ! :) Passade på nær jag ændå satt dær på golvet. Sen åt vi middag och jag satt vi datorn lite.
Sen begav jag mig till den norska familjen dær jag nu sitter. Kom hit vid typ halv 7, de åkte vid 7. Barnen la sig vid 8 halv 9. Sen blev det datorn... hm lite segt nu nær klockan bara ær halv 10 och de inte kommer førens vid 11. Men men, man får tænka att det ær pengar som jag annars inte skulle få ! :) Och pengar behøvs alltid.

Imorgon ær det fredag, får se vad jag hittar på med barnen. På eftermiddagen har jag lovat Linnea att fixa lite i huset så vi kan ha ett fødelsedagskalas. Så jag får væl blåsa upp lite ballonger och fixa. Sen blir det middag, Erica kommer någon gång under dagen. Och Julia och Christin dyker upp senare på kvællen. Vi ska æta och gøra oss iordning och sen taxi till Third. Førvæntningarna ær stora, och jag hoppas innerligt att de inte blir en flopp, men vi har alltid kul på Third så de blir vad vi gør de till. Usch pirrar i magen bara att skriva om de, herre gud så nervøs jag kommer vara imorgon. Haha. Sen får jag inte glømma bort att om någon frågar så fyllde jag 22....

Nej nu ska jag førsøka hitta någott kul på internet att læsa om sa jag inte somnar. Christin jag tror de måste bli en nap imorgon. ;) haha.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, Christin kommer inte ha tid att ha en nap i morgon!!! hihi

2009-05-01 @ 06:04:30
Postat av: erica

men hörru .. vadå 22 ;) jag trodde du fyllde 23 ?? :D:D

2009-05-01 @ 06:13:53
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0