My last Wednesday in the states

sa ar aven denna dag snart over

Jag vet faktiskt vad jag ska ta mig till att skriva, det kanns mestadels tomt, och tankar i hela huvudet. Allt ar upp och ner och hit och dit. Och jag ska inte vara negativ, jag vet bara inte hur ska forbereda allt.

Vaskorna star har och jag har idag packat om lite for att forsoka fa plats med sa mycket som mojligt. En tredje vaska ar inte langre nagot alternativ, jag packar det jag far med mig och far helt enkelt kasta eller ge bort resten.
Jag som hade tankt ta itu och stada mitt rum idag, fick iaf en glad nyhet och det ar att staderskorna kommer hit imorgon och stadar huset uppifran och ner, sa sa lange jag rensar upp fran golvet tar de hand om resten ! :)
SKONT ! Haha, badrummet har jag dock redan hunnit stada, men de far sa garna ta itu med det en extra gang, da det sakert har mycket battre verktyg...

5 more days to go

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Malin

"bara" 5 dagar kvar med det känns som

dom längsta i mitt liv just nu.

Det känns som det är så mycket vi kan

göra när du kommer hem.

Nästan så jag skulle kunna gå med på museum.

nej skojja bara. ha det bra.

2009-11-12 @ 16:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0