One week to go

Om en vecka sitter jag dar pa flygplatsen och invantar min 12 timmars langa resa innan jag landar i mitt underbara Stockholm igen !

Dagarna ar jattejobbiga, och jag tacka alla manniskor som stottar mig igenom detta. :) Och aven Erica som sitter och sager alla for och nackdelar med Sverige - USA, haha.

Men dagar som denna kan man inte klaga, och jag har inte langtat hem en sekund. Anledningen?
24 graders stralande sol och jag har fixat en branna, haha AGDA ! Jag njuuuter.


Nu ska jag njuta annu mera genom att tvatta mina klader och sen packa ner annu lite mera i min vaska.
Det borjar kanns bra.



"take a chance"

Kommentarer
Postat av: Mia

En vecka och 7 timmar kvar sen får vi kramas=)

Tänk på hur många kramar du kommer att få när du kommer hem och hur många som har längtat massor efter just dig så blir nog din resa hem lättare=)

puss och kram

2009-11-10 @ 07:50:10
Postat av: erica

checkade just nedräkningen :)

7 dagar, 1 timme, 29 minuter och 22 sekunder

2009-11-10 @ 18:51:36
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0