Ettarsjubileum

Ja for ett ar sedan packade jag ihop mina vaskor och begav mig ut till Arlanda, dar jag motte de mest galna gang som vi sa gott klickade med. :) Vi blev forsenad och den trevliga damen (?) eller killen, haha. Hjalpte oss och vi kom ivag, missade dock flyget fran Frankfurt till NY, sa vi fick stanna dar i 6 timmar och bara glida runt pa flygplatsen och sen hoppas pa att komma med nasta. Vi var anda nagra stycken, men vi kom med och landade till slut. Vi tillbringade nagra dagar utanfor NY dar vi laddade med; DONT SHAKE THE BABY!, singalong, kommentarer och harliga maltider. :) Tack for det vanner.

Sen satte jag mig pa bussen, med Erica som enda sallskap. Och en laaang tur senare blev vi avslappta i McLean och vid Tysons Corner. Gunilla var dar forst, och Linnea sprang fram och kramade om mig. :)
Middagen stod pa bordet nar jag kom "hem".

Sen dess har jag bott och levt mitt liv har i McLean, Virginia. Lite drygt 10 minuter utanfor Washington DC.
Och jag har hunnit med saaa mycket:
* Firat halloween, julafton, thanks giving, nyar, 6 juni, 4 juli, memorial weekend,
* Mamma, pappa och lillebror var pa besok i Februari
* Mamma var har 10 dagar i somras och aven Patricia. :)
* Jag har varit pa Roadtrip med familjen Borjesson-Tysnes upp till NY och Niagarafallen
* Jag har varit till Californien, Utah, Nevada, Arizona 3 veckor och rest runt
* Tagit korkort i Virginia
* Tatuerat mig
* Traffat en massa och ater igen massa harliga manniskor
* Shoppat
* Tagit hand om tva underbara barn som jag kommer sakna massor

Det ar saaa mycket saker, och jag har allt med mig hem i mitt bagage ! Sa nar jag nu kommer hem om 4 veckor, kommer ni trottna pa att hora allt om vad jag gjort, haha. Tills dess, hall er uppdaterade genom bloggen. :)


Tack alla som gjort mitt ar minnesvart. <3
Ingen namnd, ingen glomd...

Kommentarer
Postat av: christin

Tack själv gumman.. så oerhört bäst är du :D och grymma är vi som har klarat ett år här :D de har varit sina upp och ner stunder. men tillsammans har vi klarat dom :D en vän för livet har du blivit.. älskar dig (L)

2009-10-21 @ 00:38:38
URL: http://kickmick.blogg.se/
Postat av: Julia

Jadu Malin, vad ska jag säga? Försöker att inte tänka på att du snart ska åka hem, för det kommer bli såå tomt och trist utan dig min vän! Är oerhört glad över att jag fick chansen att lära känna dig och jag är mer än säker på att vi kommer att hålla kontakten i framtiden.. men de är ju några veckor kvar tills dess så får får se till att ha riktigt kul nu! <3

2009-10-21 @ 02:25:12
URL: http://callh.wordpress.com/
Postat av: Julia

Förresten, jag läste ut Magdalena Graafs biografi igår, vill du ha den? Tar knappats med den hem och vet ingen annan som läser så mkt här, speciellt inte på svenska!

2009-10-21 @ 02:27:23
URL: http://callh.wordpress.com/
Postat av: Becca

Sluta skriva så där.. Jag börjar ju gråta..det lät så fint på nå vis

2009-10-21 @ 21:07:19
URL: http://rebeccahe.blogg.se/
Postat av: madde

Va? tattuerat dej? jag tycker jag följt din blogg slaviskt men de måste jag missat.

får se den om 4 veckor då!! :D

2009-10-22 @ 17:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0