Fieldtrip :)

Antligen en annorlunda dag, pa nagot satt.
Frukost imorrse som vanligt, efter att ha fatt prata med min underbara mamma. <3
Sen akte jag med Thomas till skolan och stannade dar, for att aka med pa en utflykt. Sa vi blev placerade hos en annan mamma och hennes lilla kille. Vi akte bort till en farm dar vi tittade pa hur pumpor och gronsaker vaxte, riktigt intressant faktiskt, men kanske inte for 3-aringar... haha. Sen akte vi hem och at lite lunch och fortsatte dagen ute i det idag 24 gradiga soliga vadret, sug pa den ni ! Haha.
Efter det flot dagen pa ganska sa vanligt, lek, ute och inne, matlagning och sen fick vi faktiskt aka ner till servicen med min lilla bil da den lacker... :( Inte sa kul, och jag som skulle till Tysons en svang innan jag skulle mota upp Julia, blir icke som jag tankt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0