Helgens bravader

Sa sondag kvall igen.

Fredagen gick som sagt at jobb och sen basket. :)

Lordagen blev det svenska skolan, lunch, brandstationen, costco, Michaels och sen efter ett givande samtal blev det till slut utgang for min del, utan dricka. Erica dok upp och vi gjorde oss iordning for att aka till Victoria dar det var "forfest" men icke, det var dodare an graven och jag tackar Lova och Sara som kom och hjalpte till att hoja stamningen. ! Vi tog oss in till Third i kylan och dansade natten lang, traffade nagra kandisar (alltsa folk man kanner ;) ) och fortsatta att dansa, tjejerna blev sugna pa pizza medan jag skjutsade Erica tillbaka till sin bil for jag senare skulle pa ett eget aventyr, slutade hemma i min egen sang vid 6 pa morgonen och da var jag ganska sa sliten.

Sondag, vaknar vid halv 9 igen for att de sagt att vi skulle aka vid 10, sa jag gor mig iordning och fixar och donar men vi kommer inte ivag forens vid 12... inget ovanligt. Men Cox farm var jattemysigt och vi hade toppentur med vadret ! :) Hemma igen runt 4 och jag la mig ganska fort i soffan och slotittade pa tv, somna en kvart runt 6 och vaknade upp av att de sta tre killar dar och tittar lite underligt pa mig, haha. Grannkillarna som ska hamta varan soffa; tydligen. Paff blev jag och skynda in pa mitt rum. Efter en stund knackar Mia pa och fragar om hon far lana toan och ja visst tankte jag, sen skulle Thomas ga och minuten efter kommer han ut och grater da ar det fullt med vatten i hela badrummet. Mia hade anvant for mycket papper. Sa det blev till att moppa golvet dar inne; IGEN !
Sen blev jag lite allmant sur sa jag slet ner allt smink i lador, tog fram tvn som statt i garderoben och nu antligen efter 11 manader har jag en tv pa rummet. Har aven stadat hela rummet och nu ar jag trott som en asna.

Jag maste bara tacka Christin som var ett otroligt stod idag, hela dagen har varit konstig och henne kan man verkligen ringa nar som helst och bara prata.

Orkar inte lagga upp nagra bilder da jag ar trott och grinig, kanske en annan dag. Det ska aven borja planeras hur det ska packas sa jag kan fa en vaska klar, sa jag sen kan se hur det ser ut om jag verkligen behover en vaska till, tror inte det. Erica den underbara tar hem min balklanning ! <3

Kommentarer
Postat av: christin

no problem my sunshine call me anytime.. love yaa call me ;)

2009-10-12 @ 05:32:13
URL: http://kickmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0