Narmar sig 5 veckors stracket

Pa mandag ar det 5 veckor kvar tills jag aker. :)
Och tills dess underhallare jag mig rejalt, haha.

Dock borjar det kannas lite dryg att skriva pa denna blogg, vet inte riktigt vad jag ska skriva om langre. Det ar sa mycket som hander runt omkring, men jag kanner att nar jag skriver om de sa forsvinner tjusningen lite.
Sa det kanske blir lite formelt framover. :)

Idag har jag jobbat mellan 9-12 med barnen, Svenska skolan som gallde, gick riktigt bra. Efter det blev det "Chicken out" och sen var vi pa oppet hus pa brandstationen for att sedan ta en tur till Costco :)
Vi hann aven in pa Michaels, och mamma, Mia och Sanna, jag hittade en overraskning ;)
Ikvall vet jag inte hur schemat ser ut, imorgon ska vi nog till Cox farm for att kolla lite pa pumpor och leka i hoet, haha. De blir att ta lite allergimedicin innan. Sen ar det mandag igen och dags att kora annu en vecka. :)

Nej usch  nu blir det bara skrapskrivet, ska nog ta mig upp for att hitta nagot att ata pa. Skriver nar jag har nagot vettigt att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0