Spooky

Vet inte om ni har programmet hemma, men har gar det en serie som heter "Flasforward", den borjar en timme innan Greys Anatomy pa torsdagar sa jag slotittar alltid pa det.
kortfattat; Hela varldens far en black out i nara 2 minuter, och det ar nagra fran FBI som forsoker komma fram till vem som gjort det, och varfor? Valdigt rorigt, men jag har borjat fatta. Hursomhelst sa handlar det om olika delar av varlden i varje avsnitt, och dessa killar aker runt och pratar och disskuterar.
Idag ar de i Washington DC och det filmas och visas fran hela stan. De borjar prata om omradet, Georgetown och Virginia. Och speciellt McLean (dar jag bor) eftersom CIA's huvudkontor ligger har... Kanns lite konstigt nar man vet om hur allt ser ut. Sen har de kommit fram till nar datumet for blackouten kommer att ske; 29 April 2010. Jag menar vafan. Nu ar jag inte san som tror pa sant, jag tror pa odet. Men det kanns anda lite olustigt att helt plotsligt var sa mycket som stamde in.


Kommentarer
Postat av: Beccas mamma

När kommer Du hem ????

Jag vet att Du är efterlängtad ....jag vill oxå höra om allt Du varit med om ....

2009-10-23 @ 17:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0