12 timmars jobb

Det blev 12 timmars jobb igar, men det gick bra och barnen var jatte mysiga, synd att foraldrar inte far vara med och dela alla "moment" :)

Jag kikade igenom IDOL avsnittet, och tycker att det ar jattemanga bra detta ar ! Jag menar vad hande?

Bokade aven hockeybiljetter till mig och Erica. :) Sa pa sondag ser jag de motas igen Washington Capitals och New York Rangers! Wohoo ! 

Pratade med Gunilla om nya aupairen och de har nog hittat en och hon kommer nog inte forens i Januari. Lite svart tror jag hon kommer fa da barnen varit sjalva med mamma, pappa och mormor i nastan 2 manader och sen ska over till en aupair, men det blir hennes bekymmer. Jag lamnar efter mig tva riktigt duktiga barn.


Mia; jag haller med Cina, skaffa blogg ! :D

Nu ar det dags for en ny dag i aupair livet, och idag bjuds det pa playdate och fishsticks

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Malin

Jag förstår att du har mycket att göra

men jag saknar bilder på bloggen

Ha det bra vi ses snart

pappa

2009-09-23 @ 16:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0