4 dagar och 23 timmar

Sa lange gav jag upp bloggandet for; hm, ingenting.

Eller jo, jag har tranat, tittat pa Idol, shoppat, stadat, verkligen forsokt organisera med alla dessa papper.
Men den storsta anledningen till att jag inte bloggat ar att jag nu haft forbannat ont i handen. Och jag blir sa frustrerad over att anvanda bara vansterhanden. Mycket matlagning och overtid pa arbetet tar musten ur den stackarn. Men de blir ett aterbesok runt manadsskiftet.

Dagarna flyter bara pa, veckorna forsvinner  och min tid rinner ut, och det marks.
Sista gangen jag traffar Christin i detta landet blir forsta helgen i Oktober, och sista gangen jag traffar Erica i landet dar allt hander ar runt den 5 november skulle jag saga.

Solen stekte pa bra idag, och vi har lekt ute. Barnen fick nya sparkcyklar som det sparkats flitigt pa !

nu blir det, hm, ja jag vet inte riktigt.. men uppdatering fick ni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0