Another night in DC :)

Lordagskvallen var toppen, mysigt att traffa alla igen under ett och samma tak, tack alla ! :)

Utgangen var ocksa toppen, aven om jag var nykter och trott. Mest agd blev Andreas aka "Eddy" att jag visste vad Iron Maidens maskot hette. Haha, agd blev han! Bilen styrdes hem vid 3 och stackars Erica slocknade pa en gang inne i gastrummet, jag lag och funderade lite innan John Blund knackade pa dorren. Imorrse vackte Erica liv i mig och da var jag tvungen att rora lite pa mig, till soffan dar jag spenderat min dag, haha. Skont att bara inte gora nagonting.

Pratade med alskade familjen ocksa ! :) <3


Nu ska jag ga satta mig och smaglo lite pa MTV galan som borjar om dryga en halvtimme.

Kommentarer
Postat av: Mia

Dåligt med uppdateringar..

jag behöver ju frukost läsning=)



puss och kram,, inte många dagar kvar nu=)

2009-09-17 @ 07:50:59
Postat av: Cin

Håller med föregående talare... eller skrivare.

Uppdatera.

2009-09-18 @ 11:05:52
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0