FestFredag var det har, dock med cphanden :)

FestFredag som sagt, underbart ! Haha, dagen gick otroligt fort och till middag serverades det kottbullar, kokt potatis och brunsas, mums ! Pa det blev det lite traning, stadning pa rummet, och en valfortjant dusch. :)

Vantar in Erica for en ny fartfylld kvall, dock blir det bilen for min del, dels for att jag ska ta de lugnt med handen, dels for att jag inte orkar slosa pengar nar jag har mina rakningar, dels for att jag har en skype dejt imorgon bitt (for hoppningsvis?)

Sa, nu blir det att valja lite klader, satta pa fin skorna (gympadojjor som pappa bad mig sa snallt), kleta pa sminket och tralla ikapp med musiken; "for vi ska faktiskt ut idag, mitt lilla fejs och jag! alla dubbelhakorna, nasan och kinderna!" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0