Helgen, shopping och internetbestallningar

Nu har jag mer ork att skriva. :)

Helgen har varit underbart lagom, lordag blev det trostshopping for mig och jag passade pa att inhandla forsta julklappen, lite stolt att jag tar itu med saker, syster den ar till dig ;)
kvallen bjod pa utgang, en lugn sadan.

sondag var en riktig chilldag med blockparty och valdigt trevligt sallskap av Erica ! :) Det bjods pa dans i garaget och film visning i kallaren, efter lite tid vid datorn borjade det utforskas lite pa en viss sida, vilket imorrse resulterade i lite bestallningar. Nu vill jag att det blir torsdag pa en gang. :)

idag blev det shopping pa tysons och sen chill lunch/middag, regnet oste ner och vi akte hem.
la mig i sangen och tittade pa nya Farjan som borjat igen, sallskapet var trevliga manniskor pa msn, for ja Erica jag ligger sjalv i min sang... SUCK!


Handen mar battre, lite dalig blod cirkulation och den gor ont om jag anvander den for mycket men jag overlever; jippi!

Nu ska jag trana och sen bada lite, tjingeling


Kommentarer
Postat av: erica

hahaa, tråkigt att du ligger själv, endast ett par ensamdagar kvar ;) woooooooooooooooooooooooohooooooo, livin the dreeeeeam !

2009-09-08 @ 00:05:47
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Mia

jul klapp!!!! jag vill ha den nu.. kan inte vänta i tre månader... nä nu får jag allt pressa mamma lite så jag får veta vad det är;-)

2009-09-09 @ 10:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0