Im right here and your not

Tisdagen blev inte som jag tankt mig, ingen playdate for Linnea och ingen skola for Thomas. Det blev att inprovisera, men dagen gick faktiskt riktigt bra :) Och Thomas ar bara for mysig. Linnea lyckades lara sig cykla helt sjalv under kvallen, och var sa stolt.

For mig blir det lakarbesok imorgon, och jag ar otroligt nojd over mig sjalv som faktiskt kan anvanda hela hogerhanden utan problem ! :) De trodde jag inte for 5 veckor sedan, och oj vad tiden har gatt fort. Haha, helt otroligt. Det ar pa sana har saker man marker det.


Dags att skicka lite halsningar:


Mamma; battre nyheter tack !
Madde; de blir toppen med kryssning, fy fan vad kul.
Denise; grattis pa fodelsedagen <3
De gravida (Marie och Cina); krya pa er ! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för hälsningen! Vad gullig Du är! Ha en Härlig sista tid i USA! Välkommen hem!

2009-10-06 @ 13:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0