Lordagsnojen del 2

Blev inte mycket till nytta idag inte... haha.

Eller jo, jag satt och kampade for fullt pa ett nytt litet projekt da datorn bestamde sig for att sluta fungera; UNDERBART. Nej, men mitt i allt skrev Sara att de ville ha lite sallskap. :) Sa jag akte dit en stund, men kande efter ett tag med alla deras (storartade) planer att jag faktiskt har en laaang dag imorgon. Och jag har inte packat annu, de blir en historia i sig. Det blev en harlig dusch nyss och nu ska jag forsoka aterstalla datorn for att fa tillbaka all fakta och sen hitta nagot att ata innan jag ger mig in pa att packa.

Kommentarer
Postat av: Cin

Vi ska ta reda på könet för att vi gjort oss av med alla prylar utom spjälsängen... och är det en kille, så vill vi skaffa typiska killgrejor är det en tjej så vill vi göra tvärtom ;-)

2009-09-20 @ 17:35:21
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0