Lordagsnojen

Vaknar upp vid kvart i 8 for att de ar nagra nissar har som stanger poolen. SUCK !
Gick upp till slut kakade frukost och gjorde oss iordning for att dra pa svenska skolan med Gunilla och barnen. Fick stanna med Thomas och sjunga sanger och klippa och klistra. Helt okej faktiskt. Sen blev de lunch och nu sitter jag har och forsoker fa tag i nagon dar hemma, men utan resultat. Tror dock foraldrarna mina begett sig in i dimman for att senare uppsoka Fabben for en "Samora" kvall, hoppas ni far en toppenkvall ! <3

min kvall ger nog inte mycket da jag imorgon vid halv 8 maste befinna mig pa metron for att sedan spendera hela langa dagen med min aupair grupp pa stranden... :( INTE okej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0