Som jag lovat

Nu ar det dags att uppdatera.

Har inte riktigt koll pa vad jag skrivit om, men jag tar de lite kort.

20; stranden, otroligt mysigt. :) Cina jag vet att jag inte har mycket att se fram emot hemma angaende strander, men jag har en underbar familj och "mitt" hem att se fram emot ! :) Och sen ska jag ju faktiskt till Thailand i Februari... ;)

21; en ganska vanlig mandag med jobb, traning, farjan, Erica pa skype och bokning for en kryssning i December

22; en laaaang dag, med jobb mellan 9-9. Men jag blev 30 dollar rikare. :) och barnen var supersnalla faktiskt.

23; dagen idag. Onsdag, mitt i veckan. Gunilla tog Thomas till skolan medans jag och Linnea var ute och lekte i det idag 28 gradiga vadret. :) Vi at lunch ute och sen gick jag med henne till skolbussen och hamtade upp en glad Thomas for att sedan dra oss bort till Michael pa playdate. Skont att han far en kille att leka med. Sa vi spenderade eftermiddagen dar. Och vid 3 hamtade vi upp Linnea vid skolbussen och lekte ute igen. Eftermiddagen var barnen trotta och griniga, sa Gunilla tog in de medans jag lagade mat och gav de bad. Vi at middag och jag tog mig ner till mitt alldeles egna traningsrum, duschade och nu har jag dagen till ara lagt upp bilder pa (www.missmalin.bilddagboken.se)

Nu ska jag fortsatta jobba pa min hobby :D

Kommentarer
Postat av: cin

So true... du har ju varit borta i evigheter nu... ;-)

2009-09-24 @ 18:58:49
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0