Broken hand in pictures !

Lordag 29/8; fick veta att det var 'Skiers Thumb" och fick detta vackra bandage. :)
TummenDel 1

Mandag 31/8; fett acklig hand !
Handen nu :)Svart handHanden imorrse

Tisdag 2/9; Armbanden gar fortfarande inte att ta bort pga svullnad
 Handen

Onsdag 3/9; Insidan av handen, hoger hand och min "hela" vanster hand
Handen HandenRiktiga handen :D

Fredag 5/9; Svullnaden har gatt ner rejalt, och armbanden ar borta :) Och Erica fyllde ju ar sa jag var lite snygg ;)
Erica

Sondag 7/9; Handen borjar fa tillbaka "normal" farg och det svarta borjar lite svagt forsvinna
Handen

Onsdag 9/9; Nytt doktor besok idag, coolaste bilderna, han bara skrattade at mig nar jag fragade om bilderna, och for er som INTE ser denna skada (typ inngen) det ar en spricka i pekfingretsknog, typ.



Och vill ni aven veta kostnader, for er som bor har i USA; GA FAN INTE TILL DOKTORN!!!

Sjukhusrakningarna har jag inte fatt annu...
men 7 dollar i parkering ;)
55 dollar for den svarta rollerblades skenan
141 dollar for forsta besoket hos DR, da hanklamde och sa; "kom tillbaka om 10 dagar"
207 dollar idag for platar och lite snack, men hey jag fick en cd skiva!
34 dollar i parkering hos DR...!! SUCK

jag har fan inga pengar kvar... :( Och an ar jag inte klar...
Och for er som orkar lasa allt, det tog mig tid att skriva ska ni tro,men jag mar bra, jag ar hemma snart och ska njuta sa gott det gar av mina sista manader har i USA :) 


Kommentarer
Postat av: Julia

STACKARE!! =(

2009-09-10 @ 05:01:36
URL: http://www.callh.wordpress.com
Postat av: Mia

Pappa betalar;-) du är ju ändå hans prinsessa=)



nåååå vad får jag i julklapp;-) mamma tiger som muren

2009-09-10 @ 14:20:35
Postat av: Cin

Meeen... du hade kunnat spara 141 dollar! Vi håller på att rensa ur en massa grejor, och lämnade över Emilias rollerblades skenor... de var rosa... hade ju kunnat skicka dem ;-) Fast de e inte kvar nu... :-(



krya på dig!

2009-09-10 @ 21:55:15
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: erica

hemska hand !! :D den är äcklig , haha . dumma tre alltså , dom skulle ha madrasser upplagda utanför , ifall att folk har dålig balans :)

2009-09-10 @ 23:25:51
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0