Har vi vädret på våran sida?

Allt detta tjaffs om denna förbannade vulkan, jag håller med Erica; "Vet ni om att jag HATAR vulkaner just nu?"

Avresan sker på Söndag, om de nu blir buss eller flyg. På fredag kommer Erica hit och stöttar mig, och kvällen skall tillbringas med vänner som även de kommer få stötta mig. Jag är ett nervvrak ! Vart är mitt hjärta när jag behöver honom som mest? :/ (Bali såklart!!!, för den som inte vet...)

Väskan är halv packad, rummet är halv städat, ALLT är halvklart, och jag orkar inte. Erica påminde mig om att plugga, just de fan. Kollat igenom papprena ikväll och känner att jag bara vill ge upp. :/

HEMAN GE MIG STYRKA !

Kommentarer
Postat av: erica

detta fixar vi till söndag vettu, jag ska lära dig allt jag kan om drinkar förstår du ;) eller jag kan ju iaf försöka :D vi får ha en riktig slappdag på lördag , eller jag förstår om du måste packa , men utöver det , inte många timmar tills jag står där på upplands väsbys station , smell you later <3

2010-04-21 @ 09:22:43
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0