Mitt i veckan bekymmer

Onsdag, mitt i veckan. Bästa dagen enligt mig att titta på tv4fakta, vilket nu var helt onödig information...

Vi går mot helgen med stormsteg, good säger jag bara. Jag vill ha fredag så Erica kommer, så jag får äta smörgåstårta, dricka onyttig alkohol och bara umgås med mina vänner.
Lördagen får gärna också komma då jag ska ligga bakis och tycka att livet är underbart, och sen får gärna söndagen komma då jag verkligen hoppas på att jag får ge mig ut till Arlanda och FLYGA härifrån.

Mycket negativa tankar, vet inte hur jag annars ska beskriva mina dagar. Jag gör inte så mycket, mest i strejk för att jag just nu inte vill åka. För att allt bara är kaos. Men fan, skam den som ger sig, jag ska dit och göra succe!

Jag saknar mitt hjärta, och jag inser hur bra vi har de som litar på varandra, som finns där för varandra, stöttar och tror. Det här är en underbar känsla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0