Så var det bara 16

En kort dag på jobbet, och en halv slapp dag hemma. :)

Mötte upp Denise och Melina för en liten snabbpromenad. Det känns så dumt att bara komma och gå, eller snarare flyga runt som jag gör. Men efter spanien ska jag stanna hemma.

Helgen knackar på och det är födelsedags firande imorgon. Resten av familjen ska ut till landet och tömma det, då familjen Sjöman bestämt sig för att sälja.

Andreas och herrskapet har idag skrytit om sin middag i Kuala Lumpur i en av alla skyskrapor. Närmare 400 meter upp och med rotation. Wonderful. :) Men hjärtat är det inte dags att komma hem snart? Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: adde

Jo det aer dags att komma hem snart :) om exakt 14 dagar sa kmr jag hem.. synd att du inte aer hemma da :( men 3 veckor gar fort! :) Puss puss <3

2010-04-11 @ 16:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0