Uppdatering. :)

Här har det inte uppdaterats på länge, inte heller har jag hört några klagomål?! ;) Haha.

Thailands resan är slut för denna gång, och mina 2 månader där nere har kantrats av alla möjliga påhitt.
Bangkok, PhiPhi island (Koh PhiPhi), Koh Samui, Koh Tao, Koh Phangan, Phuket, Khao Lak.
Det har hunnits med så mycket, och jag tackar de 4 killarna som stod ut med mitt sällskap. ;)

Nu har jag som sagt hunnit vara hemma en vecka, firat påsk och haft det riktigt skönt med vårväder... men
när jag vaknade imorrse visste jag inte riktigt hur länge jag hade sovit då det var vitt på marken och snön har fortsatt att falla ner hela förmiddagen. Det känns ju faktikst lite bittert.
Fast jag är nog inte så bitter ändå, för om 3 veckor sitter jag nere på Magaluf och har precis börjat ett nytt äventyr där nere.
3 veckors utbildning i Spanien för att sedan kanske, kanske hitta mig ett säsongsjobb där nere över sommaren.
Till hösten blir det inflytt i nya lägenheten, eller den är ju inte ny, jag har ju snart ägt den i två år !
Men för min del blir de nog inflytt i slutet av oktober då den är färdigrenoverad; LYX.

Dagen känns väldigt meningslös och inte blir det bättre med snö utanför fönstret och när jag vet att mitt rum ser ut som ett bombnedslag, frågan är om jag orkar ta itu med det just idag?! Kanske en annan dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0