Helgen som komma skall

Klockan närmare sig 17, eller ja det är iaf närmare än det var för 1 minut sedan. :) Kändes otroligt skönt när jag klev upp imorrse att veta att det är fredag hela långa dagen. Helgen är ganska så öppen, söndag eftermiddag är det dop och sen ska jag äntligen få nycklarna till lägenheten, SOM jag längtat. Min känsla är dock att det kommer att bli ännu jobbigare när jag fått nycklarna och ändå behöva räkna ner nästan 3 månader...

Det är ju inte riktigt dags att gå hem ännu, men jag undrar om jag inte ska berätta för de att jag är klar och försöka smita snart, det är ju ändå fredag? Det får bil en tur till centrum, för lite skohandling och ett besök på Hemtex då jag hittade mitt presentkort, kanske jag hittar något jag verkligen behöver, som om det i dags läge skulle finnas i en butik?

Och till middagen ikväll tror jag minsann att det får bli ett glas vin och njuta av en skön fredagkväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0