Mycket att uppdatera er om!

GRATTIS MIN ÄLSKADE VÄN MADELENE ÅSENSJÖ! :) Sådär, nu har jag skickat sms, skrivit det på bloggen, facebook kommer så smångingom och framförallt ikväll då vi ska fira den underbara varelse. :)

För övrigt är jag just nu liiite avundsjuk, främst på Sandra Bladet som förgyller sina timmar nere på Maggan.
Och även Andreas som får ligga hemma och sova extra länge idag, men egentligen unnar jag de båda två detta. Och hoppas att ni verkligen njuuuter av tillfället, för snart är det måndag igen och då är det andra bullar (och nej Andreas inga kanelbullar...)

Ikväll blir det lite firande, men ska försöka få det till en tidig kväll för min del. Imorgon är det bröllop för hela slanten och det ska bli så spännande.
Och eftersom vi jobbar och står i imorgon får vi även betalt (inte bara i all mat vi ska frossa i oss, haha) och pengarna har jag redan spenderat. På ett bord, haha. Mycket underligt, och mer ska jag inte säga. För er som är nyfikna kommer det att finnas att se på Herrgårdsvägen 16 senare i höst.

Dags att ta itu med jobbet kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0