Tack ! :)

Fram och tillbaka med allt tackande, men återigen Tack Madelene. Och jag lovar att fortsätta att skriva små fräcka inlägg då och då, så du får ett leende på läpparna. :)

Igår var det informationsmöte för Herrgårdsvägen, mycket intressant, men egentligen inget jag inte redan visste. Jag var över min förväntningar när jag trodde att jag skulle få komma in i lägenheten, men icke då han låst överlåset... Men skam den som ger sig, mamma försöker få tag i honom då vi verkligen behöver komma in och mäta inför stambytet. Dessutom ska tvättmaskinen upp så de kan installera den. Jag kommer nog ha hunnit trötta ut er rejält med lägenhetsprat innan jag ens hunnit flytta in, mohaha.
Men mardrömmarna blir bara värre...

Idag blev det cykeln till jobbet, vilket jag just nu ångrar då det ser bäcksvart ut på himmlen. Vi får se om jag tigger till mig skjuts efter lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0