Bangkok during nighttime :)

Gardagen som skulle bli lugn slutade i en hel del ol, eller egentligen inte sa manga men vi var trotta och alldeles for latt pavarkade, haha. En tur ner pa Khao San Road dar vi traffade en hel del roliga manniskor faktiskt. Mycket underligt folk. Kvallen slutade anda relativt tidigt da vi vid 12 slog igen ogonen for natten.

Imorrse var det varmt och klibbigt, men efter mycket om och men klev vi upp, vi kakade lite "frukost" och bokade oss en resa harifran till Phi Phi island ! De ska bli toppen med sol och bad ! Antligen sager jag bara. Bangkok ar en haftig stad men det racker faktiskt med 2-3 dagar. Sa imorgon beger vi oss med buss och bat, da vi fick det till ett riktigt bra pris. Vi far se vad nattbussen har att erbjuda, sakert inte mycket men som sagt for det priset ar det okej. 

Vi har aven forsokt boka ett hostel till Full moon party till den 1 mars, men de verkar svart. Typiskt. Men nu har vi hittat ett och invantar svar, vi ska halla alla tummar vi kan! :) Annars blir de nog som Kent sa: grav ner vaskan och sov pa stranden, right?! Haha. 

Jag funderar faktiskt pa att forsoka "hinna" med en thaimassage lite senare, innan middag och dusch. De skulle vara ruskigt skont faktiskt. 
Just de, fick tag i Andreas och de, stackarn ligger i magsjuka. :( Sa jag far nog ge lite av min medicin.  

Kommentarer
Postat av: Madde

jaha då får man börja vanan med att logga in på bloggen varje dag igen då.

Ni verkar ha det toppen.

Saknar dej =)

Pusss & kraaaam

2010-02-04 @ 16:52:51
Postat av: erica

herre min guuud vilken jävel du har blivit på att blogga, kanske behöver jag en solsemester också för att komma igång med bloggandet ??? :D haha . men du , simma lugnt därborta, vill ju ha hem en helskinnad roomy :) ha det bäst <3

2010-02-04 @ 17:48:36
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0