Njutning på högsta nivå !

Nu sitter vi vid poolen, klockan är runt 17 och vi slappar lite innan vi ska duscha och gå för att käka lite. :)

Idag har jag och Andreas tagit moppen och åkt på utflykt igen, mot Big buddah och en massa andra statyer, en stund på stranden och nu som sagt poolen. Dagarna är helt okej faktiskt. :) Jag hörde att ni där hemma ska få ännu mera snö, huvva ! Imorgon drar vi vidare till Koh Tao, där killarna ska ta dykarcet, Kent ska nog dyka och jag får nöja mig med att snorkla och ligga på stranden, men vad gör väl det? sen blir det Koh Pangnang och full moon party.

Idag vill jag passa på att gratta min älskade mamma på födelsedagen! Vi får fira när jag kommer till Phuket ;)

Nu ska jag ta mig ifrån datorn och duscha. Take care

Kommentarer
Postat av: Cin

Självplågare som jag är, så önskar jag nu uppdateringar på hur nice ni har det...

2010-02-25 @ 13:23:13
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0