PhiPhi island :)

Vi har landat på en fantastisk ö, vad mer behöver jag säga?

Efter en lång bussresa med fler byten än väntat kom vi fram och det blev lite nap, strandhäng och sen partyparty hela natten lång. Fy fan, ni behöver verkligen inte vara oroliga över att jag har tråkigt, eller vara sådär jätteavundsjuka för det är PRECIS så bra ;) Bara EN sak som saknas egentligen, min alldeles egna Miss Brownie. Menar, det här skulle vara våran resa, right? men du ska veta att du finns med i mina tankar.

båtutflykt igår när vi alla var trötta och sega, men jag hade en underbar tid med riktigt härliga människor. Vi alla brände sönder oss så idag blir det inte mycket solande inte. Istället sov vi (alldeles för) länge och laddar upp för en ny partykväll ikväll. :)

Mer än så blir det inte denna gång. Jag ska försöka uppdatera så gott det går, men jag vill inte att ni ska bli alldeles för avundsjuka. ;) take care friends.

Kommentarer
Postat av: Cin

Att undvika avundsjuka vid läsning som detta, är omöjligt.

Jag är fruktansvärt avundsjuk!!

Men glad att du har det nice ;-)

2010-02-08 @ 13:58:01
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: miss brownie

ÅH mitt sunshine.. ja känner att ja borde verkligen vara där med dig!! detta är inte rätt!! men du å ja kommer träffas igen :D och miss brownie och miss blondie kommer att göra en resa igen och de kommer höras å de kommer synas :D älskar dig å tänker på dig varje dag :D du är mitt guldkorn här i livet :D

2010-02-08 @ 20:30:38
URL: http://kicki-kicksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0