Avslutningen

Så nu kan jag skriva om avslutet på år 2009, året som aldrig kommer åter igen.

Nyårsaftonen var minst sagt rörig, haha.
Jag började min nyårsafton med att städa och duscha och klä på mig ordentligt med kläder. *not* ;)
Sen blev en middag på tumanhand med mig själv medans grabbarna tittade på och skrattade åt mig.
Min vän under middagen var min älskade tetro. Vid 20 blev jag upp plockad av brudarna och vi styrde bort mot Joel där vi spendera en hel del av kvällen, och även 12-slaget (saknade min älskling som mest då... :/ ) Ingen höjdar fest men det tog sig an när flera gamla ansikten dök upp. :) Någon gång runt halv 3 bestämde jag mig för att gå och kolla upp mitt eget hus, fick sällskap av några killar som sedan gav upp och gick hem. Men inte långt efter dök alla (?) upp från Joels fest och bestämde sig för att parta vidare med mig. Haha. Galet, efterfest som hette duga, där det hände allt möjligt... Runt 8 var vi bara 4 kvar (och Jens som däckat, haha) så det blev nattinatti, och redan vid 11 väckte Jens upp oss för att då steka på lite köttbullar.


Ja detta nyåret var galet, men underbart i sig. Fortfarande lite ouppklarat med en del, och jag hoppas att det löser sig på ett eller annat sätt. :)



Kommentarer
Postat av: Cin

Jag brukar ta tips från den här sidan. Just nu verkar det som om de uppdaterar och ändrar utseende på den, och det går inte att komma in riktigt.

Men om du kollar menyn till höger, så ser du hur det ser ut.

http://designadinblogg.se/2008/april/bilder-och-bakgrunder.asp

Finns massor av smarriga tips, men sidan i sig är ganska klottrig.

kram och lycka till

2010-01-05 @ 00:53:33
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0